× Doprava ZADARMO k nákupu nad 100 EUR

Vrátenie tovaru a reklamácia

Vrátenie tovaru

Pokiaľ Vám zakúpený produkt z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, alebo ste si nákup čisto rozmysleli, máte 30 dní na vrátenie nepoužitého tovaru.

1.     Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete tu.

2.     Formulár vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslať peniaze za vrátený tovar.

3.     Vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu COSMETIX, Palackého 273/4, 674 01 Třebíč. Prosím neposielajte tovar ako balík na poštu. Zásielku označte heslom VRÁTENIE TOVARU

Vrátený tovar musí byť nepoškodený. Tovar nesmie byť otvorený, použitý a nijako poškodený. U tovaru nesmie byť odstránená ochranná fólia pod viečkom.

 

Reklamácia tovaru

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Ponúkaný tovar je vynikajúcej kvality a veríme, že budete plne spokojní! V prípade vyskytnutia ojedinelých výrobných či iných vád postupujte nasledovne:

1.     Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie.

2.     Formulár vyplňte a popíšte dôvod reklamácie tovaru.

3.     Kompletne vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu COSMETIX, Palackého 273P/4, 674 01 Třebíč. Zásielku označte heslom REKLAMÁCIA.

 

Reklamácia prepravných služieb

Naše zásielky sú starostlivo balené skúseným personálom a následne prepravované z nášho skladu až k Vám domov cez zmluvného dopravcu. Pri preberaní zásielky si skontrolujte, či zásielka nie je:

·        mechanicky poškodená,

·        premočená,

·        otvorená a príp. i znovu zalepená.

 

Ak by ste zistili na zásielke viditeľné závady, neváhajte s pracovníkom prepravnej služby spísať reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte na telefónnom čísle alebo na emailu info@cosmetix.sk a my vám radi pomôžeme pri riešení tejto reklamácie.